در روز ولنتاین، عشق بورزید

در روز ولنتاین، عشق بورزید

ولنتاین، پیوندی ناگسستنی با عشق و علاقه دارد و یک رستوران، می تواند بهترین بهره را از این روز برده و بهترین روز را برای مشتری های خود، ایجاد کند.

سنتی که بسیاری از زوج ها در این روز دارند، خوردن یک شام عاشقانه است. رستوران ها می توانند منوی شام ویژه ای، برای مشتری های خود آماده کنند که شامل پیش غذاهای خاص، نوشیدنی و دیگر غذاهای کوچکی بوده و در کنار آن، غذای اصلی و دسری لوکس را ارائه دهند. برای این منظور، می توانند با کمک مراکز چاپ، مواردی آماده کنند که این شب را برای مشتری ها خاص تر کند.

مثلا، چاپ پوستر مخصوص این رویداد و دیگر تزئیناتی را سفارش دهند تا فضای رستوران را عاشقانه تر بکنند. حتی می توانند منوهای ویژه ی آن شب را، چاپ کنند.

چاپ جعبه هارد باکس مخصوص هدیه ولنتاین نیز بسیار تاثیر گذار است. و تغییربا همه افرادی که قصد هدیه دادن به معشوقه خود را دارند نیاز به جعبه هدیه خواهند داشت.

حتی برای تبلیغات بیشتر، می توانند دعوت نامه ای از طرف رستوران، برای افراد بنویسند و آنها را شخصا برای ولنتاین دعوت کنند. هم می توان این دعوتنامه ها را پست کرد و هم شخصا به مشتری ها، به همراه یک شاخه گل رز، تقدیم کرد. با دادن گل، مشتری ها بیشتر ترغیب شده و احتمالا در آن روز برای صرف شام به رستوران خواهند آمد.

عاشقانه ترین روز سال نزدیک است و مرکز چاپ روتا هم می توانند کمک کنند تا این روز برای همه خاص باشد.

نویسنده مطلب: فرناز کیانی

فرناز کیانی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...